Η δικαιολογημένη αγωνία της ΕΑΒ για την τροπολογία των F-16 και μια απάντηση για το “πάγωμά” της

10 Σεπτεμβρίου, 2019


Ακόμη κι όσοι εκφράζουν σκεπτικισμό για το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των F-16, “κάνουν πίσω” ,όταν το θέμα έρχεται στα οφέλη που αναμένεται να ΄χει η ΕΑΒ ,από το πρόγραμμα.Σύμφωνα με όσα επ…



Ακόμη κι όσοι εκφράζουν σκεπτικισμό για το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των F-16, “κάνουν πίσω” ,όταν το θέμα έρχεται στα οφέλη που αναμένεται να ΄χει η ΕΑΒ ,από το πρόγραμμα.

Σύμφωνα με όσα επανέλαβε χθες ο Ν.Πλέσσας της Lockheed Martin, στη ΔΕΘ, “η Lockheed Martin Aeronautics/International έχει μεταφέρει αιτήματα προς την ελληνική κυβέρνηση «να ετοιμάσουμε την Ελληνική Αμυντική Βιομηχανία να υλοποιήσει το πρόγραμμα».
Επί του συγκεκριμένου, ο κ. Πλέσσας εξήγησε, πως αυτό που ουσιαστικά αιτείται η εταιρία, είναι να υπάρξει το συντομότερο δυνατόν η έγκριση από το ελληνικό Κοινοβούλιο, για την – απαραίτητη κατά την εταιρία – υλοποίηση του συνόλου των προγραμμάτων ασφάλειας εφοδιασμού και πληροφοριών (Security of Supply and Information -SSI). Πρόκειται για τα προγράμματα που έχουν πάρει τη θέση των παλαιότερων Αντισταθμιστικών Ωφελημάτων, «ονομασία που έχει αντικαταστήσει η Ευρωπαϊκή Ένωση με τα SSI» εξήγησε.
Σε αυτά περιλαμβάνονται και προγράμματα συμπαραγωγής «πολλών δεκάδων εκατομμυρίων δολαρίων», όπως ανέφερε ο κ. Πλέσσας. «Η αναβάθμιση των ελληνικών μαχητικών θα γίνει εξολοκλήρου στην Ελλάδα και αυτό αφορά την τοποθέτηση των νέων συστημάτων, την πιστοποίηση και όλη την διαδικασία πίσω από αυτό» τόνισε.
Τι θα κατασκευάζεται στην Ελλάδα από το πρόγραμμα, το επιπλέον έργο για την ΕΑΒ;
«Οι καλωδιώσεις, τα χιλιόμετρα των καλωδιώσεων, θα γίνουν από ελληνική εταιρία, ενώ στην ΕΑΒ θα γίνουν οι υποδομές για τις επιμεταλλώσεις. Όλο το κτίριο των επιμεταλλώσεων θα αντικατασταθεί από νέο, το οποίο θα χτιστεί από τα προγράμματα SSI. Θα υπάρξουν προγράμματα ανάλυσης αστοχιών και διακρίβωσης σύνθεσης υλικών για τις Ένοπλες Δυνάμεις, θα γίνει εγκαθίδρυση δυνατότητας εργοστασιακής συντήρησης υγρού αποχρωματισμού και χρώσης αεροσκαφών, βαφείο νέας τεχνολογίας, αλλά και η αναβάθμιση εργοστασιακής συντήρησης ξηρού αποχρωματισμού και χρώσης αεροσκαφών στην ΕΑΒ, ενώ περιλαμβάνεται και ένα πρόγραμμα εργοστασιακής συντήρησης κινητήρων για την κάλυψη άμεσων επιχειρησιακών αναγκών των ΕΔ» εξήγησε και πρόσθεσε: «Ελπίζω πως όλοι οι παράγοντες που πρέπει να υπεισέλθουν στο θέμα αυτό, θα ενεργοποιηθούν εμπρόθεσμα και βλέπω ήδη τέτοιες κινήσεις ώστε να μπορέσουμε πραγματικά να το υλοποιήσουμε το πρόγραμμα εμπρόθεσμα».
Για να γίνει όλο αυτό έπρεπε να ΄χει περάσει μια τροπολογία από τη Βουλή, από τον περασμένο Ιανουάριο. Υποτίθεται ότι θα την περάσει η σημερινή κυβέρνηση. Γιατί δεν είχε περάσει από τον Ιανουάριο; Η απάντηση από τον πρώην μηχανικό της ΠΑ και υποψήφιο βουλευτή του ΚΙΝΑΛ στις τελευταίες εθνικές εκλογές Γιώργο Τσιτσιλιάνο, στη συνέντευξη που είχε δώσει στο Militaire.gr.

Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.