Όχι στα τουρκικά σήριαλ… οι τηλεθεατές έχουν τη δύναμη στα χέρια τους

25 Μαΐου, 2020


Την εβδομάδα 18 – 22 Μαΐου 2020 εκατόν δέκα περίπου διαφορετικές εταιρίες, «χρηματοδότησαν» με την δαπάνη 430 περίπου διαφημιστικών μηνυμάτων τις τουρκικές σειρές–βιτρίνα της ελληνικής τηλεόρασης, οι …


Loading...


Την εβδομάδα 18 – 22 Μαΐου 2020 εκατόν δέκα περίπου διαφορετικές εταιρίες, «χρηματοδότησαν» με την δαπάνη 430 περίπου διαφημιστικών μηνυμάτων τις τουρκικές σειρές–βιτρίνα της ελληνικής τηλεόρασης, οι οποίες αυξήθηκαν από δύο που ήταν την εβδομάδα 11-15 Μαΐου 2020, σε τρείς με την προσθήκη μιας ακόμα στην απογευματινή ζώνη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι 32 διαφορετικές εταιρίες είχαν από μία μόνο διαφημιστική παρουσία κατά την διάρκεια της εβδομάδος 18-22 Μαΐου 2020. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ


Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.