Ολλανδική ρελάνς για τις κορβέτες και το “φλερτ” πολλών με τον Σκαραμαγκά

14 Ιανουαρίου, 2022


Τις διαβουλεύσεις που έχουν ξεκινήσει ανάμεσα σε κυβερνητικούς αξιωματούχους και το νέο ιδιοκτήτη των ναυπηγείων Σκαραμαγκά παρακολουθεί το Πολεμικό Ναυτικό, διότι όλες οι πληροφορίες που υπάρχουν αυτ…


...ή τη στιγμή, λένε πως βρισκόμαστε προ των πυλών νέων ανακοινώσεων που αφορούν το δεύτερο μεγάλο πρόγραμμα που είναι οι κορβέτες.Του Γ.Σ. ΠΗΓΗ: HELLAS JOURNALΜέσα από συσκέψεις που έχουν γίνει με το υπουργείο ανάπτυξης και το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, στις οποίες μετέχουν και Αξιωματικοί του ναυτικού, φαίνεται πως την λύση για την κατασκευή των κορβετών, μπορούν να δώσουν τα ναυπηγεία του Σκαραμαγκά, ώστε να επιστρέψει στην αμυντική βιομηχανία μέρος των χρημάτων που πρόκειται να δαπανηθούν.Αυτό άλλωστε δεν αποτελεί στοίχημα αλλά κάτι που πρέπει να...

Τις διαβουλεύσεις που έχουν ξεκινήσει ανάμεσα σε κυβερνητικούς αξιωματούχους και το νέο ιδιοκτήτη των ναυπηγείων Σκαραμαγκά παρακολουθεί το Πολεμικό Ναυτικό, διότι όλες οι πληροφορίες που υπάρχουν αυτή τη στιγμή, λένε πως βρισκόμαστε προ των πυλών νέων ανακοινώσεων που αφορούν το δεύτερο μεγάλο πρόγραμμα που είναι οι κορβέτες.

Του Γ.Σ.
ΠΗΓΗ: HELLAS JOURNAL

Μέσα από συσκέψεις που έχουν γίνει με το υπουργείο ανάπτυξης και το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, στις οποίες μετέχουν και Αξιωματικοί του ναυτικού, φαίνεται πως την λύση για την κατασκευή των κορβετών, μπορούν να δώσουν τα ναυπηγεία του Σκαραμαγκά, ώστε να επιστρέψει στην αμυντική βιομηχανία μέρος των χρημάτων που πρόκειται να δαπανηθούν.

 

Αυτό άλλωστε δεν αποτελεί στοίχημα αλλά κάτι που πρέπει να γίνει εφόσον χρειάζεται ανάσα στα ελληνικά ναυπηγεία. Τα όσα συμβαίνουν αυτό το διάστημα και μεταφέρονται είναι προϊόν των νεότερων διαπραγματεύσεων από την στιγμή που έως τώρα τα δυο μεγάλα προγράμματα που έχουν προχωρήσει, δηλαδή τα μαχητικά Rafale & οι φρεγάτες [email protected], δεν έχουν προσδώσει αυτά που πιθανά να έπρεπε στην Ελληνική Αμυντική Βιομηχανία, όσο κι αν το τοπίο παραμένει θολό σ’ αυτήν.

Σίγουρα όπως εξηγούν πηγές που έχουν γνώση του θέματος απαιτούνται υποδομές στα ναυπηγεία που δεν αποκλείεται να φτάσουν κάποιες εκατοντάδες εκατομμυρίων γεγονός που αποτελεί έναν παράγοντα ο οποίος σταθμίζει τις δαπάνες με τα οικονομικά οφέλη του ναυπηγείου.

Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο εξετάζονται και συζητούνται οι παράμετροι για τι είδους προοπτική μπορεί να υπάρξει ώστε το πρόγραμμα των κορβετών, που αφορά το Πολεμικό Ναυτικό, να χαρακτηριστεί «βιώσιμο» και με μέλλον, όταν σε πρώτη φάση οι Επιτελείς κάνουν λόγο για ένα ή δυο πλοία να κατασκευάζονται στο εξωτερικό και δύο ή τρία από τα Ελληνικά ναυπηγεία.

Και όπως σημειώνεται αυτό μπορεί να γίνει μ’ ένα «επιθετικό» πρόγραμμα ναυπήγησης, όχι μόνο των κορβετών που προορίζονται για τον στόλο. Οι ίδιες πηγές λένε ότι στις προτάσεις που έχουν συζητηθεί με τη διοίκηση του ναυπηγείου Σκαραμαγκά, είναι να εμπλακούν και στο πρόγραμμα PESCO που αφορά το «χτίσιμο» της λεγόμενης και ευρωκορβέτας για την οποία η Ελλάδα είναι στις πρώτες χώρες που έχει εκφράσει το ενδιαφέρον της. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ

Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...

Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.